رویداد وقت طلایی بازاریابی

درباره رویداد:

رویداد وقت طلایی بازاریابی در سال 1403 و 100 روز مانده به بازار شب عید برگزار شد. این رویداد بهترین فرصت را برای افراد فراهم کرد تا با ایجاد بازارسازی مناسب، شب عیدی خوب و موفق داشته باشند.

در این رویداد، خانم‌های بسیار تلاش‌گر و پرتلاشی که در جستجوی یک شب عید عالی بودند، تصمیم گرفتند که با ما همراه شوند و از این فرصت طلایی بهره‌برداری کنند. هدف این رویداد، آموزش مهارت‌های بازاریابی و ایجاد راهکارهای نوآورانه برای جذب مشتریان و ارتقای فروش بود.

همچنین، شرکت‌کنندگان در این رویداد فرصت داشتند تا با استفاده از تکنیک‌ها و استراتژی‌های ارائه شده، به بهبود و توسعه کسب‌وکار خود بپردازند.

گالری تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *